10*800m

söndag = träning
 
Hade en halv plan på att ta långa passet utomhus, men temperaturen föll och solen försvann så jag satsade på långa snabba intervaller inomhus istället.
8*800m med 1.5 minuts vila emellan. Startade i ett tempo jag hoppades att jag skulle orka. Efter fem fick jag lov att göra ett nödstopp och besämde mig därför för att öka farten lite när jag började om. Ökade successivt och gjorde 5 repor till. Totalt 10*800m.
 
Tittade på rapporerna i RunKeeper och nu börjar det både kännas bättre och se bättre ut.
I går var jag helt ensam på slutet och det känns inte riktigt bra. Idag var det lite mer som vanligt när jag var där på eftermiddagen.
Nu sitter dotern och jag och tittar på Linda Bengtzon: Livstid.
Vad gör man? Inte mycket att välja på.
 
Jobwise är veckan rätt uppbokad.
Kurswise har jag läst ungefär en tredjedel av betinget.
Inte kommer jag att kunna ta ut någon ledig dag heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0