För sen i år igen

Sov ordentligt länge i morse.
(en av mina orkideer är så fantastisk nu)
Sedan svidade jag om och drog iväg på en runda.
Först hämtade jag GodaVännen för att besöka blomsterträdgården nära henne.
Köpte lobelia, men resten var slut! Efter det kaffe och prat hos GodaVännen. Tack för det!
Hämtade upp kommunikationsdottern för att hjälpa till med dammsugarinköp.
På väg hem svängde jag in på nästa handelsträdgård och fick där tag i en hel del plant som jag ville ha.
 
Jordsättningen får bli efter en god natts sömn.
Jag ser gärna att det blir lite värmande sol, så blir arbetet roligare! En kopp ute kan jag oxå tänka mig.

Kommentarer
Postat av: kristina

Vad kul att du fick tag i plant.Tack för besöket, som alltid roligt. Om du varit uppe vid ahlv sju så sken solen. Vad gjrode uppe den tiden? Systerdotter skickade sms o väckte mig som sovit jättelite. Sen inte kunnat somna om så nu har jag upplevt sol, moln och ösregn.
Ha en trevlig midsommar

2014-06-20 @ 08:44:18
URL: http://www.ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0