Vi bara njuter

Fikade i godan ro, och eftersom jag hade sparat kaffe från igår passade jag på att göra chokladbollar medan dagens FMK bryggdes.
När det hårt arbetande vårdbiträdet kom hem vid 12 drog #1, #4 & #5  iväg till lokala poolen , medan Barnafadern och jag tog mattpasset här hemma. Varmt, men lite mer fläkt än vi haft jämfört med de senaste dagarna, som i stort sett haft stilltje.
Vi ville grilla och äta ute, men inte anstränga oss, så det blev färska hamburgare i paviljongen.
Morgondagen ser ut att kunna få ungefär samma vädermässiga förlopp.
 
Sjukvårdsupplysningen: Har inte orkat kolla om min sjukanmälan kom in till FK under gårdagen, men kanske i morgon bitti.
 
Nu blir det en snabbdusch, för annars kommer jag inte att kunna sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0