Underverk

Inledde dagen med kaffe och X i solen.
Sedan var det dags för en dusch och uppryckning på klädfronten.
Vi åkte på trädgårdscafé hos GodaVännen. Hon höll trädgården och två bekanta höll med hembakat.
Barnafadern stod för transport och sällskap.
Väldigt sympatisk idé, inte minst med tanke på den fantastiska blomsterrikedomen.
 
Under dagen visar det sig att alla barnen kommer hem till middag och det passade ju utmärkt med tanke på att vi redan sen tidigare hade bestämt oss för att grilla. Enkelt, gott och skalbart! Värmen ute är bara sååå ljuvligt.
Sonen som är en sann brädspelsspelare hade köpt ett nytt spel till tacokvällen och nu skulle föräldrarna invigas. Min ork är slut så jag följer det lite från sidan, men barnafadern är mitt uppe i.

Kommentarer
Postat av: kristina

Så kul att ni kom denna underbara dag.Du var så vacker i din klänning är nästan första ggn jag sett dig i klänning. Härligt med grill Hoppas få grilla i helgen

2014-07-18 @ 23:05:59
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0