Tyvärr har barnen rätt ibland?

Man kan bara känna medlidande när dyrbara ledigtimmar inte levererar sol, tvärtemot de senaste tio dagarna (eller vad det kan vara).
Varmt är det, men väldigt mycket moln som hindrar solen :-(
Sjukvårdsupplysningen: Eftersom det inte kommit in någon sjukanmälan till FK (min handläggare har semester till 11/8), så ringde jag löneadministrationen och fick prata med en annan handläggare. Han skulle genast göra anmälan till FK, och förstod inte riktigt varför min ordinarie handläggare inte hade gjort det trots att läkarintyget inte kommit in, "det brukar jag göra". Nu är bara frågan hur snart det syns på FK's sidor. Tur det är elektroniskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0