Solrea

Tyvärr var prognoserna för idag sämre än väntat:
Och om man chansar och tittar ut finns inget hopp om att prognosen är fel.
 
Så idag blev det FMK inne :-(
 
Jag hade i mitt stilla sinne tänkt att det skulle vara uthärdligt med en halvtaskig soldag om man hade kunnat använda molnblåsten till att torka lakan ute, men det känns inte värt ansträngningen. Det regnar visserligen inte ännu, men jag ids verkligen inte hålla på och springa ut och in med blöt tvätt. Då får det vara. Det kommer fler skitdagar som det ser ut.
 
Passade på att läsa mina mail.
 
Inte ens kommersialismen verkar ha något hopp om att det ska bli fart på soldyrkandet.
 
Rea på strandplagg för soliga dagar!
 
Saker som är i högsäsong brukar inte direkt bli billigare, såå...
 
Ofta försöker jag fynda en ny bibkini i augusti, för det känns så roligt att veta att man nästa sommar har en ny fräsch att ta fram.
Stylish-faktorn är superviktig på min gräsmatta.
Men om de rear nu, hur ska jag kunna fynda om en dryg månad? Enda möjlighten är väl att det blir så usel solsommar att ingen köper något nu, men det vill jag verkligen inte.
 
När jag tänker efter köpte jag nog ingen förra sommaren. Och den var ju inte rolig solningsmässigt. Jag försökte faktiskt reklamera semestern hos min chef. Gick inte bra, även om han sympatiserade.
Håhå.
 
Funderar på om jag ska försöka baka lite bröd till mig själv.
Allt är slut eller på upphällningen.
Lite variation gör mathållningen roligare.

Kommentarer
Postat av: kristina

Ska det liks blåsa o var mulet kan det lite gäran regna, det är så torrt i landen.
Jag har suttit ute i mulna vädret, sökte energi för att sen kunna köa i 2 timmar hos csn Blev urkopplad tre ggr o sen jätteotrevlig typ. Så förolämpande mot mig. Så nu rä orken slut för att ringa två andra samtal varav ett mer otrevligtö Hoppas på fin väder i morgon

2014-07-02 @ 14:37:09
URL: http://www.ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0