Mycket bättre än väntat

Prognosen för idag var molnig.
Så när det fanns läge att dricka FMK ute i solen tvekade jag inte.
Skönt var det, och det bara fortsatte!
Hela dagen har jag suttit ute. Försökt läsa lite. Det går, men är rätt jobbigt.
Tyvärr ser prognosen för i morrn' riktigt dålig ut:
Vad gör man med all tid då?
Helst skulle jag vilja att det går två månadet snabbt och att jag har en tydlig förbätring i synen.
Men så fungerar inte livet.
Igår kväll var Bönorna i favorituterummet hos GB och hade som alltid supertrevligt. Det småregnade lite och även det är mysigt där. Alla har sina krämpor och vi känner varandras sedan länge så det är högt i tak och man får säga precis hur det känns. Lite svart humor brukar också förekomma. Goda råd och peppning är självklart och tacksamt.
 
Nu är det de två sista åttondelfinelerna i VM.
Ska strax hämta lite mer kaffe och frossa i mig en lakritstryffel.
Pratar med GodaVännen via fb-chatten. Hennes dag har inte alls haft samma kvaliteter som min :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0