Klarnar det igen?

 
Solen syns igen!
Vågar man hoppas på blå himmel i morgon kanske?
Prognosmakarna är inte helt överens...
 
Men jag är en obotlig optimist och hoppas att det blir soligt.
Det blir så erbarmerligt tråkigt om hela dagarna ska tillbringas inomhus.
Tänk... en bra dag hinner jag ändå blogga tre gånger (minst), hur ska det då bli en dålig dag?
Kanske måste städa bland mössor och vantar i lilla garderoben?! Där är allt bara inslängt sedan lång tid.
Om jag är bekväm i vaniga fall så har det kvadrupplats de senaste veckorna.
Nu väntar jag på en Beck som jag redan sett och knappt vill se om.

Kommentarer
Postat av: Kristina

ni verkar ha haft bättre väder än vi, i princip ingen sol här sen åska och fruktansvärt skyfall.Så det blev inne middag. Äntligen lite drägligare inne temperatur.
Men har gärna 22 grader o sol imorgon

2014-07-28 @ 23:05:55
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0