Inte riktigt lika bra, men ok

 
Idag såg det som sagt inte särskilt lovande ut på förmiddagen, men något senare än vårt vanliga uttåg började man se klar himmel.
 
Jag var inte sen att ta det nödvändigaste och stappla ut.
 
Skönt!
 
Det fläktande en del, så det kändes inte jättestekigt.
 
Men sedan drog molnen in igen och efter någon timme började det mullra. Men vid det laget var det lagom att börja med middagen. Ingen hade lust att åka och handla så det fick bli något ur kylskåpet.
 
Pannkakor!
 
Prognosen för morgondagen ser ungefär likadan ut.
Sjukvårdsupplysningen: Har efter samtalet med löneadministrationen i förmiddags kollat på FK ett par gånger under dagen, men jag kan fortfarande inte ansöka om sjukpenning eftersom jag inte är sjukanmäld??
Hur lång tid kan det ta innan det syns där? Läkarintyget kom ju in direkt. Jaja, jag kollar väl i morgon bitti och om det inte kommit in då, får jag väl ringa löneadm. igen.
Man börjar ju undra när jag skulle kunna tänkas få ut sjukpenning. Första tillfället är 27/8, men då ska de hinna behandla min ansökan innan dess oxå. Är det då något som är oklart fördröjs det ytterligare. Sjukskrivningen gäller till 14/8, så antagligen måste jag förlänga den innan jag hunnit få sjukpenning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0