Inte riktigt än, men snart!

Idag är prognoserna ostadiga, men jag hoppas ju såklart.
Inte så mycket sol, men himlen ser smålovande ut.
Jag börjar i vanlig ordning inne, med kaffe och lite pysslande. Nu har jag två gamla SX att avsluta så det går ingen nöd på mig.
Bokan ska också läsas ut. Jag borde förresten ladda ner en ny också.
Igår fick jag en så trevlig inbjudan med posten. Min, sedan mycket länge, goda vän och vapendragare ska lägga fram sin licentiatuppsats om två veckor och har inbjudit till fest efteråt! Jag tänker verkligen inte missa varken seminariet eller firandet.
Jag är så glad för din skull. Vi har gjort samma långa resa i akademin och jag tror mig förstå hur betydelsefullt detta är på ett personlgt plan. Tänk så bra du är på det här också!! Imponerande!
Molnen vill inte riktigt släppa fram solen, men jag funderar ändå på att ta min kopp och mina tidningar och gå ut.
24 grader visade termometern för ett tag sedan. Ingen vind, så det är säkert ljuvligt ute.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Om det är dåligt hela dagen kan du ju kolla Dog and Beth :)

2014-07-30 @ 15:20:40
Postat av: kristina

antar du fick rätt bra väder o kunde vara ute. Vi har haft världens åskväder i kväll

2014-07-30 @ 23:18:53
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0