Inget mattpass idag :-(

Idag var det småsvårt även för oss entusiaster.
Jag satt ute i solen ett tag och mådde gott, men det blev inte länge. Jag satt även en stund i paviljongen sedan solen hamnat bakom molnen och det var också skönt.
Efter en högst ordinär vardagsmiddag på korv stroganoff och ris, drog brudarna och jag iväg på en liten tur. Det huvudsakliga skälet var att köpa hårschampo, eftrsom kåmpe av någon anledning inte haft min favoritsort på ett tag.
När vi kom hem ville jag se filmen Twelve years a slave och så blev det.
Baserad på en sann historia (huvudpersonen gav ut sin berättelse som bok).
Mycket berörande. Samtidigt, har man sett Rötter har man sett i stort sett allt redan, eller...?
Just nu avslutar jag kvällen med några minuter ur sista delen i Sagan om ringen: Konugens återkomst.
Man hinner med en del när man inte jobbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bättre idag ? nu skiner solen i stan i alla fall men svalare vindar

2014-07-31 @ 15:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0