Ingen framgång

 
 
Vädret blev tyvärr precis som prognostiserat.
 
Mitt på dagen föreslog Bill & Bull att vi skulle ta en rea-sväng på köpcentret närmast oss. Tja, vad har man att förlora?
 
Vi traskade sorgfälligt runt på alla kedjorna och provade lite här och där, men hade ingen riktig framgång. På tre fyndjägare blev det bara ett inköp. Bull köpte en väldigt snygg kjol, men det var inte på rea så det var bara ett halvt fynd.
Har heller inte fått något besked om att mina rea-jeans är på väg.
Min blommande orkide är fortfarande väldigt vacker. Övriga fyra verkar inte riktigt vara i den fasen just nu.
Som alltid hoppas man att solen kommer tillbaka snabbt. Dagens prognos för onsdag och torsdag:
Tiden går så långsamt, när det känns som att dagen är bortkastad om det inte går att vara ute. Har varken energi eller lust att starta något projekt i hemmet. Men ändå är det inte som att jag behöver vila särskilt heller.
Ska ta en tur till gymmet idag i alla fall. En gång i veckan känns inte ok.
Tja, jag får väl lösa något slaskkorsord eller lyssna på min bok, så jag kommer ur den någon gång. 21 timmar tar den här, och jag har "bara" lyssnat på 13 ännu.
 
 
Sjukvårdsupplysningen: Inga nyheter. Varken sjukskrivning eller synförbättring.

Kommentarer
Postat av: kristina

ska mna liks vara sjuk o handikappad kunde ju åtminstone vädret vara på ens sida.
På fredag är dt kansek trädgårdscafe här mellan kl 13-15 men de som ska ah cafeet har ej gett sista budet än men då kanske du kan tinga in skjuts o komma hit
Kramar o böner

2014-07-15 @ 17:33:33
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0