Kort snabbjobb

fredag = reservlördag
 
Drog till gymmet för att förskottsvägsträna eftersom vi åker söderut till farfars i morrn'.
Det fick bli 4*1.6 km i olika tempo.
De idoga döttrarna sitter nu och pluggar?!
Inte jag, fast jag har noterat att filerna uppdaterats massor av gånger och mycket riktigt fick jag ett mail idag att det mesta var omskrivet. Jahapp. Ska titta vem som varit i farten, även om jag är rätt säker. ...[kollar]... Jodå.
Har nu ställt en fråga till RK hur man bäst tar sig från den ena träningsplanen till den andra. Det känns inte helt rätt att börja från början med den nya, eftersom det skulle vara att ta ett steg tillbaka tror jag. Helst vill jag ju ha nytta av att jag tränat i höst.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Pluggar på riktigt eller strular med dig?
Blir ni borta hela helgen?

2014-01-03 @ 21:56:37
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0