Bonusen 2013

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, har jag köpt ett par träningsbyxor bara för att ge mig själv en liten uppmuntran (man behöver tvätta mindre ofta också). Gult är väl inte min bästa färg, men de ser inte så gula ut, så ok då.
Dekaltrimmning!
Visst kommer jag att bli ohyggligt mycket snabbare nu?!
Roligt med något annat än helsvart tänkte jag.
Idag jobbade jag på förmiddagen, för att kompensera för att jag varit hemma tidigare i veckan. Rätt ska vara rätt!
Magsjukedottern hämtar sig så sakteliga verkar det som, men segt har det varit. Aningen fast föda idag i alla fall.
I morrn' blir det väl att börja sopa ihop granbarren för att avveckla julen.
Usch det blir så mörkt när man tar bort alla ljusstakar och stearinljus.

Kommentarer
Postat av: Kristina

jag hade tänkt vänta med avjulningen till måndag då jag skulle ha dubbel hjälp men nu vet jag inte vad som händer men avjulningen får vänta.

2014-01-10 @ 22:02:47
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0