Blandad kompott

Parallellt med hockeymatchen har jag stökat lite. Försöker att bibehålla lite helgkänsla och tänder ljus där jag är.
Bioteknikdottern kom på att vi hade pratat om ett par kartonger med skolmateral som hon sparat, så vi fick lov att öppna förrådet :-(
 
Tittar på ett TV-program om kvinnor från Iran som satt fängslade efter revolutionen.
Ska strax dra mig tillbaka, så jag kommer upp lite tidigare än imorse :-/ Trots att jag la mig direkt vi kom hem,  låg jag och läste rätt länge.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

ja visst är det trisst att julen är slut, som vanligt gick det för fort.Man får njuta så länge det går

2014-01-06 @ 19:18:31
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0