Bättre att vara tyst...

... och bli betraktad som en idiot än att öppna munnen och bevisa det*?
Jag drar mest besökare de gånger jag inte bloggar.
And thats all I have to say about that.
 
Dagen har för första gången den här vintern inneburit skottning, men Barnafadern och sonen har tagit en vända var med det. Jag har  städat bort det mesta av julen idag med Bull, som annars höll på att fixa en kemirapport som behövde korrigeras. Vi har så roligt på lördagarna :-D
Efter träningspasset tittade Bill och jag på The Life of David Gale. Sonen satt oxå med. Bra film och jag insåg efter drygt halva filmen att jag sett den förut, men det gjorde ingenting.
Nu är det dags att kvälla, Tack och hej leverpastej.
* Abraham Lincoln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0