Skygg eller sjuk?

Nästa vecka är det sportlov och jag hade lagt flera (framskjutna) lediga dagar då utifall att vi ville göra något på mitt föräldralivs sista sportlov. För att få några fler arbetsdagar i följd inför "lovet" och i kombination med att vi den här veckan har storbesök av gymnasieungdomarna för att informera om våra utbildningar, så jag hade sedan tidigare placerat veckans lediga dag idag. Igår kväll tyckte jag dessutom att sjuket gjorde sig lite påmint igen så då höll jag fast vid den planeringen.
I morse vaknade jag ovanligt tidigt för att vara en ledig dag vilket är ett gott tecken, men det kan ha påverkats av att dotterns väckare väldig ihärdigt skrek på uppmärksamhet.
Tulpaner är aldrig fel!
Nu har jag kommit igång lite och stökar på med diverse.
Sonen börjar sent, så honom har jag inte sett till ännu, men jag brukar väcka honom :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0