Nu blev det andra bullar

Hela dagen på stående fot.
Nästan 3000 gäster på liten yta! Emellanåt blev det syrefattigt, men som tur var hade jag kommit ihåg kaffetermosen och ett par ostmackor, så jag kunde hålla värsta huvudvärken borta. Möjligen skulle man ha haft lite vatten oxå. Hur jag nu ska komma ihåg det nästa gång?! Flera goda samtal och en  del kända ansikten vimlade förbi. Till och med mina egna döttrar dök upp.
Trött i fötterna och smilbanden fick jag ändå lite ork när jag kom hem och satte en bröddeg. Havrefrallor blev det den här gången.
De ser fina ut, men jag har såklart inte smakat dem själv. Barnen gillar dem så de går nog snart åt.
Nu sitter jag och smådegar till en gammal goding: The Bourne supremacy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gjort ngr nya inställnignar för nu kommer jag inte in med namn o bloggadres automatiskt? Det kommer innbära en massa anonyma inlägg från mig, men du kommer säkert förstå att de är från mig emd alla felslag. Miljoners tack för allt gott du bakat. Har testar mackorna o de slank ner liksom philadelfia bullarna. Vi ses

2014-02-27 @ 15:42:57
Postat av: Kristina

men jag skrev ju mitt namn

2014-02-27 @ 15:43:33
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0