Lönar sig hårt arbete?

Ja, ibland undrar man.
Nu har jag lagt ner rätt  många timmar på att läsa och försöka förstå.
Sedan ska jag försöka bedöma det vetenskapliga arbetet.
Jag har försökt samla ihop lite av mina gjorda noteringar och frågetecken.
Men har nog en del läsning kvar.
Antingen läser jag fruktansvärt långsamt eller är fruktansvärt ointresserad,  :-( oavsett.
I ärlighetens namn är det rätt mycket korrekturfel i texten oxå.
Mitt stora problem (?) är att jag hela tiden relaterar till mig själv och mitt eget arbete, "som väl inte heller var så himla bra?!".
På något märkligt sätt känns det som att det är jag som ska prestera. Jag som ska betygsättas.
Man vill väl inte stå där som en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0