Helgen ebbar ut

Fort gick helgen.
I och för sig har det hänt en del.
Igår planterade jag om blommor och på kvällen satt vi flera timmar på restaurang tillsammans med barnen och dotterns sambos familj. Mycket trevligt att få träffa hans föräldrar. De bor en bit iväg så det blir inte så många tillfällen.
Idag har energiska dottern och jag varit en sväng till döttrarna i stan. Jag fick lite blommor över igår när jag planterade och hade tänkt ta med dem igår kväll för att se om de ville ha dem. Men det glömde jag såklart. Vi bjöd in oss på FMK och drog iväg.
Snabbt hem igen för att se Sverige spela hockeyfinal mot Canada. Förlust med klara 3 - 0.
Efter-matchen-tecos, såklart :-)
Nu sitter jag och njuter av att ha lyckats lösa dagens söndagskryss (DN) på en dag och helt på egen hand. Fick söka hjälp med ett par ord på slutet. T.ex. skulle ledtråden "tåla" ge lösningen BÄRA. Tycker jag inte var helt självklart.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Låter som en bra dag.tack för telefon

2014-02-23 @ 23:30:46
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0