Första långa passet i nya planen - 12.0km

Skönt att ha gjort bort dagens långa pass.
5 km "långsamt" + 5 km "snabbt" + 2 km "långsamt".
Jag genomförde det, men inte med bravur :-(
När jag kom hem var det läge för en dusch och lite snabb mat. Dvs. vi värmde lite rester.
Bråtom iväg för att titta på Branafaderns handbollsmatch. Trött som jag var kom jag inte på att jag skulle ta en bild medan spelet pågick. Jaja, de vann komfortabelt i alla fall, 24-16.
Sedan hem för kaffe och vätskepåfyllning.
Efter det drog vi igång 24.
Det blev fyra avsnitt på raken.
Arbetsveckan närmar sig, men förhoppningsvis kan jag nu börja med sådant som blivit liggande för allt terminsstartsjobb. Måste börja läsa den lic jag ska vara med på nästa fredag t.ex.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hah, nu har jag också bloggat! Och mitt inlägg var mycket längre än ditt... PLUS att jag ritade en paint-bild

2014-02-03 @ 17:41:48
URL: http://midnightspecial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0