Vad gör tomten hela dagarna?

Nu är det ju så att jul kommer oavsett sakernas tillstånd.
Brandkårsutryckningar och skademinimering är kanske orden som beskriver de två sista dagarna.
Jag har uppdaterat anfallsplanen lite:
Barnen har dragit söderut på tomteturné och vi mogna ungdomar ska strax dra på stan för en turné i annat syfte (den där tomten verkar sköta allt mindre själv, tycker jag det verkar som).
Det går långsamt framåt (varit ledig i 10 dagar redan), men jag känner mig faktiskt inte så stressad. Sörjer såklart att det inte blir bättre, men har haft bra dagar.
Bara att söla vidare...

Kommentarer
Postat av: kristina

du är underbar. Tack för brödet kan aldrig nog gengälda dig tack för besöket.

Svar: Tack själv som alltid tar dig tid!
Fraudfeeler

2014-12-22 @ 15:28:21
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0