Tunga ben

tisdag = träning
 
Idag var det mellanlångt i marschfart.
Kändes oväntat tungt :-(
Passade på att titta på Sverige - Finland i gruppspelet i innebandy-VM.
Jag kom till gymmet när andra perioden skulle börja. ALLA löpband var upptagna!
Medan jag såsade på med utrustningen så blev ett band ledigt, men utsikten vänd från TV'n.
Men jag tog det såklart och tänkte att jag byter så snart det blir ett rättvänt ledigt.
Jag kan berätta att det inte är lätt att veta vad som händer när man ser TV-bilden dubbel i en fönsterspegling. Men det stod 2 -2 efter två perioder.
Det tog en hiskelig tid, men lagom till tredje perioden kom jag över ett.
I tredje dominerade Sverige och till sist blev resultatet vinst med 5 - 2.
Efteråt gjorde jag Russian twists och bålsäkrade.
När jag fyller i mitt träningspass i planen i RK, inser jag att det verkligen inte är långt till jul!
Dags att börja göra något kanske.
Jag har lugnt skjutit upp allt eftersom jag ska ha semester snart. Kan vara bedrägligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0