Obehagligt

Har precis sett avsnitt två av den svenska serien Blå ögon.
Väldigt aktuell och väldigt obehaglig.
Skådespelarna gör bra prestationer, speciellt de som gör osympatiska roller.
Jag gillar verkligen Erik Johansson, t.ex.
Jag sitter med mina aningen trötta ben upplagda och tittar lite på Poirot. Tyvärr har man ju sett alla avsnitt redan. Inte för att jag kommer ihåg hur det slutar, men ändå....
Har tänkt lägga upp en anfallsplan för julen, för att inte bli stressad och kunna göra saker för att det är roligt, och inte tvunget. Jobbar fyra dagar och sedan har jag semester till 8/1-2015. Kommer att kännas märkligt, men förhoppningsvis ge lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0