Långsprungit

Solen stod väldigt lågt trots att klockan bara var ett när jag gick.
Mörkt på väg hem såklart, men vad gör det när passet äravklarat!
 
Kändes väldigt bra, trots att det är en mental utmaning att hålla på så länge.
Vågade inte ta min "nya" marschfart, utan la mig 8 s långsammare per kilometer. Orkade utan problem höja tempot sista kilometern. Sååå.... möjligen borde jag ha sprungit aningen snabbare? Men det skulle vara easy run enlligt planen, så det kanske duger.
Jag till och med bytte ljudbok för att få bättre distraktion. Den jag har hållit på med tidigare har varit så enerverande full av militära förkortningar och beteckningar att jag helt tappat bort mig i storyn.
 Nu sitter jag och loggar min träning och äter lite innan jag går och tar en välbehövlig dusch. Tog keso, youghurt och lite skräp som var kvar från nötchokladbräcket.
Mums!
Det här är verkligen en kanontid på året. Man kan skamlöst ta fram alla sina fina ljusstakar och tända ljus så snart man sätter sig.
Mamma sa "Du är duktig på att tända ljus!"
 
Nu ska jag stretcha lite innan jag tar några längder i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0