Långa passet 13 km

söndag = tar lång tid
 
Jag hade en vag idé om att jag skulle baka saffransbröd idag. Vaknade i skaplig tid, så jag tänkte att det kanske blir lämpligt att baka och sedan gå till gymmet mitt i dagen.
Det var en bra idé.
Som inte riktigt lyckades :-(
När jag satt igång baket hittade jag bara ett paket saffran, men behövde två. När hände det sist att jag inte hade saffran i kryddlådan? Så det var bara att skynda iväg till kåmpe.
Biträdesdottern sa "Kan du göra längder?". Tja, det är väl inte min bästa gren, men testa kan man alltid.
De blev så där, eller ok i alla fall.
Så när jag väl kom iväg var klockan en bra bit in på eftermiddagen.
Hur som helst gick springningen bra.
Startade i nedre delen av det rekommenderade tempointervallet, ökade successivt och hade en bra avslutning i överkant av intervallet. Totalt precis mitt i.

Kommentarer
Postat av: kristina

ser ju jättefint ut. Dessutom var de goda säger jag som fått provsmaka.Tack

2014-12-09 @ 23:06:44
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0