Jag ligger efter i träningsplanen

måndag = reservdag
 
Jag ligger efter i planen.
Det innebär att jag måste täta till med extrapass. Inte helt trivialt eftersom passen börjar vara rätt så ansträngande. Det finns egentligen bara ett som är enkelt och det är normalt lördagspasset, som ska bädda för söndagens långa. Jag gjorde det jättelånga igår, och tog därför det minst ansträngande idag. Då blir det intervaller i morgon.
Tyvärr ändrar inte RK i planen efter hur passen genomförs, dvs. de ligger kvar på sina planenliga dagar istället för den dag de faktiskt genomfördes.
Nu har jag två pass kvar att klämma in.
Så går det när man drar benen efter sig under julen.
Jag testade att öka på marschfarten idag för att få lit ekoll på hur det känns. Benen var nog tunga efter gårdagens 15, men det gick ändå rätt ok idag.
Temperaturen har stigit, nu är det -2 och snöfall.
Jag fortsätter min semester och njuter av att kunna göra precis vad jag vill mest hela dagarna.
Men det är såklart inte jämförbart med lediga dagar :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0