Jag har inte gått ut stenhårt direkt :-)

Egentligen har jag ledig dag och inte semester idag, så det kanske är ok att jag inte varit hypereffektiv (när är jag någonsin det?).
Gjorde lite ärenden på förmiddagen och hade lyckats få massagetid kl. 13.
Den där massören var inte att leka med. Jag var vid något tillfälle tvungen att be honom minska trycket en aning. Träningsvärken i armarna var en riktig pina, men gjorde säkert bra nytta att få igång blodcirkulationen.
Efter lite kaffe och vila, bestämde vi att försöka få upp lite belysning ute. Alltid samma prövning.
En slinga fick vi lämna till dagsljuset i morgon.
Idag blir det smaskensmiddag:  Aubergine- & fetaostgratäng.
Ska strax börja med det. Lediga dagar blir det sällan lunch och då vill jag ha middag tidigt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0