Har skissat på anfallsplanen

Bäst att skaffa sig en överblick!
Därför har jag börjat att lista olika saker och försöka planera tiden för när det ska göras.
Då blir det kanske mindre stressigt när jag vet vad jag hinner.
Fick lov att växla in ett nytt ljus på adventsbrickan.
Varje siffra fästs med två piggar, men tyvärr har spetsarna inte samma avstånd på de enskilda siffrorna, vilket innebär att det blir ett hål till när jag som nu flyttar 1:an till den tidigare 2:ans plats. Eftersom jag har dem tända hela kvällarna hinner det brinna ner flera ljus.
Som vanligt är det familjemedlemmar som drar runt på olika håll. Biträdesdottern har tågat till Halmstad(!), handbollsfadern bussar till Kiruna i natt, bioteknikern jobbar extra på vårdhemmet, IB-dottern har match på söndag i södra grannstaden.
Själv ska jag se till att få palneringen klar, träna lite och lata mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0