Halvlängd i marschfart

tisdag = träningsdag
 
Klockan hann springa för långt innan jag kom iväg och frestelsen var stor att skjuta på det till i morgon förmiddag.
Men jag argumenterade med mig själv och eftersom jag har ett riktigt tempopass på torsdag var det bättre att få ordentlig vila fram till dess. Så jag traskade iväg.
Motigt kändes det, men det kan delvis vara en effekt av milen igår. Annars blir det riktigt jobbigt på torsdag :-(
 Jag har fått ett intressant meddelande på fejjan idag:
 
 
Jag känner inte personen ifråga och vi är inte "vänner".
Gissade att Uno är en hund....
Så jag svarade lite skämtsamt och hoppades att hen skulle komma på att det gått till fel person:
 
 
Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
Tror att jag bara lämnar det så här och hoppas hen inser sitt misstag.
Vid lite efterforskning verkar hen vara gift med en av mina kollegor. Vi har dock aldrig träffats eller haft någon kontakt av något slag.
Nu har jag semester resten veckan, så i morrn' har jag tid att berätta om det roliga förra veckan.
Tack och hej från en med trötta ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0