Fetbred

I år har vi en ovanligt yppig gran:
Det är inte så lätt att se hur den ser ut när man står och ska välja hos granförsäljaren.
Årets gran är så vid att ljusslingan inte riktigt räckte till, så vi har inga ljus på baksidan. Då blir hörnet lite mörkare på kuppen.
Mamma har gett upp för den här gången och kört söderut. Hon skulle hälsa på sin inte alltfför pigga syster på vägen, så jag skickade med lite julfika.
 
 
Själv sitter jag med en kopp kaffe och funderar på att gå till gymmet. Borde nog göra ett långspring idag. Det är lite enklare att göra bort det under dagtid, men då blir det inget gjort hemma istället. När jag är klar och har duschat, så brukar det vara dags för middag. Å andra sidan behöver jag kanske inte ha någon ambition att göra så mycket mer idag :-)
 
 
 
Pusslet sprättades på julaftom och fortskrider, men jag har totalt slarvat bort dokumentationen i år.
I år är det minigolf som gäller:
 
Jag undrar om något fipplat med mitt änglaspel för nu snurrar det inte alls??!
Jag tror jag ska se om jag hittar ett nytt till nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0