Varmare igen

Jodå, man har det bra!
När GodaVännen tillbringar hela dagen på sjukhuset får jag lyxa mig i all enkelhet på gräsmattan.
I vanlig ordning avslutar jag den i eftervärmen med kaffe och bok.
Annars har vårdbiträdet dragit söderut (Halmstad) för att umgås med hockeyspelaren ett par dagar. Skjutsades till flyget av Bull. Under tiden fick Kommunikationsdottern hjälp av Barnafadern att frakta hem sin nya soffa.
Blindstyret till mamma satt kvar hemma och svettades.
Sedan blev det snabbmiddag: glada killens grillkorv med bröd (för de som gillar det). Fort var det gjort.
Sjukvårdsupplysningen: Nu när jag kan läsa lite bättre med två ögon, gör jag gärna det och känner tyvärr av det i höger öga. Träningsvärk kanske?
Ska försöka komma mig för med att ringa sjukhuset i morrn' för att höra om läkarbesök för ev. förlängning av sjukskrivningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0