Sommaren är nedmonterad

Så har vi formellt avslutat årets utesäsong.
Paviljongen är undanstuvad för i år.
Vi satte upp den 5/6 i en vag förhoppning om att kunna använda den för studentfirandet.
Vi var några som satt där en stund medan studenterna flakade, men mer än så blev det inte. Soligt, men inte tillräckligt varmt.
Under sommaren (eg juli månad) har den verkligen varit bra. Till och med jag satte mig där lite nu och då, när jag inte fixade hettan i solen. Såååå najs! Att det blev så varmt också.
I augusti har användningen vart lite mer begränsad. Jag har förstås rusat ut så snart det har varit tillstymmelse till sol, och ofta suttit i solen inne i paviljongen för att det inte skulle bli kallt av blåsten. Skönt! Men vi har inte ätit ute sedan första dagarna i augusti. Trist. Delvis pga vädret, men delvis pga att det är lite omständigt att kånka ut allt. Man skulle vilja vara lite närmare huset...
 
Annars inget särskilt.
Bytt ett par dukar.
På tre har vi ätit rester.
??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0