Småisarna

Jag gillar verkligen mina hängande minisaintpaulior.
Nu har de kommit igång ordentligt också.
Knopparna är supersmå!
Såklart har det regnat i natt.
Dock ett intet mot natten mellan söndag och måndag. Hemska saker hur det vräkte ner. Jag var upp och tittade, och tänkte på att det kanske var tur att de var här och rensade dagvattenbrunnarna förra veckan.
Är jag gammal nu??
Som bara pratar om väder och är tacksam över att gatukontoret har bra tajming?
Ska väl kolla posten snart oxå!
Annars känns det lite oroande att jag liksom gått in i ett stadium av overksamhet. Dagarna går, men inte mycket händer. Hur ska jag få upp farten igen?
Visserligen önskade jag i början av sommaren att tiden skulle gå fort, men nu har jag en massa semester att ta ut.
Hur kul blir det?

Kommentarer
Postat av: kristina

å så söta de är. Erinrar mig att visst har jag fått en av dig men var har den tagit vägen Det är inte lätt att hitta en livsanpassning när vissa saker blir kringstrukna och fråntagna.
När ska vi börja BG?

2014-08-26 @ 22:25:07
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0