Inte så bra pass

torsdag = träningsdag
 
Hade verkligen ingen mental ork idag.
Lufsade på, men hade ingen uthållighet heller.
BLÄ!
 
Huvudsaken det blev nåt.
Trodde att jag skulle kunna göra några pass fler i år än förra året, men det kommer inte att lyckas. Jag ligger i nuläget 6 pass efter och 2013's avslutningvar bra, så där finns inget att hämta in.
 
Nu återstår bara standardavslutningen: några snabba drag i duschen och sedan lyssna på bok.
Appen har en snoozefunktion så jag kan ställa in hur många minuter den ska gå innan den stänger av.
Oftast får jag backa nästan allt dagen efter.

Kommentarer
Postat av: kristina

beundrar dig som orkar träna i alla fall. Det rä strongt gjort

2014-08-15 @ 00:21:11
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0