Dags för super1000ingar igen

lördag = ordinarie träningsdag
 
Men man blir rätt ensam på gymmet en lördagkväll.
Får man väl känna sig "duktig" då :-)
 
Eftersom det har känts så motogt på slutet, så blev det intervallr. Supertusingar. Fixade 6 st i min målfart.
Alltid lurigt hur man ska bokföra sånt i RK. Ska jag ta med 100-meters"vilan" i intervallerna och 200-meters vilan mellan tusingarna? Upp- coh nerjogg?
Idag gjorde jag inte det, så då blir dagens sträcka 6 km.
Men det viktiga är ju kvaliteten och inte totallängderna.
 
Ska försöka komma iväg i morgon också.
Undrar vad jag ska övertyga mig om för typ av pass då...
Prick nu ville jag ha en kopp kaffe, kände smaken?!
Jag har ju en kopp rött te framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0