Medellångt, lite snabbare

tisdag = träningsdag
 
Nu börjar det kännas idé att starta upp träningsplanen igen. Kraftig rehab, men det känns faktiskt bättre nu. Jag orkar mer och pulsen uppför sig lite bättre.
Testade medellängd och successivt snabbare (som alltid), och tempo ökar faktiskt.
Lite fler bålövningar och vanlig stretch hann jag med.
Jobwise fortsätter det som man kan förvänta den här perioden.
Massor av bokade och obokade vägledningssamtal. Massor av individuella studieplaner.
En del tråkiga besked. En del uppmuntrande besked.
Exjobben har dragit igång och i morgon blir det planeringsseminarier.
Dessutom går jag kurs. Fredag träffas vi igen och jag har inte läst klart ännu.
Borde ha läst vår egen artikel också. Bidrar verkligen inte mycket där och har hela tiden känt mig tveksam att mitt namn borde stå med. Å andra sidan tror jag inte att författare #3 har gjort ett skvatt ännu.
Okul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0