Långa passet 3 + 11 km

söndag = Alltid gruvsamt och osäkert med veckans långa pass.
Gick iväg rätt tidigt och det var inte många där.
Tog ändå ett nytt löpband för att kunna titta på TV.
Lyssnade på P1's Kropp och hälsa (flera avsnitt).
Idag var det ett längre, 12.9 km.
Eftersom jag fick lov att göra ett kortare stopp så körde jag 3+11 km.
Kändes rätt bra, med ok fart, så jag är nöjd.
Känns trevligt att ha bockat av ännu ett pass.
 
Nu ser vi på En plats i solen.
 
Om en stund kanske det blir nåt smasken...

Kommentarer
Postat av: kristina

Bägge våra Gb var i kyrkan idag. Kul. Nu ska jag packa för morgondagen Ha en bra dag i morgon

2014-04-06 @ 22:08:22
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0