Jobbar med jobbet - men inte på jobbet

torsdag ≠ gymdag
 
Nix, idag är jag bortrest med jobbet och kan inte fullfölja planen.
Ingen katastrof eftersom jag fortfarande är lite stel i benen.
Men det skulle kunna innebära att jag får träna tredagar i rad, med det långa passet dag 3.
Stel....are...??
 
Så här flådigt bor jag:
Eget rum och nerkrupen i sängen.
Jag känner mig just nu väldigt sömnig.
Hade tänkt ägna någon timme åt att läsa den artikel som har mitt namn i författarlistan (3 st) och som snart ska skickas iväg till en tidskrift.
Men den blev kvar i en mapp i konferenslokalen, som nu är låst.
 
Happ.
Kanske ska passa på att sova lite extra då...
Måste stiga upp och borsta tänderna först bara.
Jobbigt.
Men det lär ändå gå snabbare än att få det här inlägget publicerat via slöbandet här.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas du får det trevligt i alla fall och sover gott

2014-04-10 @ 22:50:27
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0