Det är mycket nu

torsdag blev ingen träningsdag den här veckan :-(
Jag har fortsatt riktigt ont i sidan.
Testar att vänta till i morgon.
Idag hade vi inte lust med de maträtter som står på veckoschemat, så det fick bli pannkakor.
(sedan jag kom på att göra mina i plättlaggen blev det mycket roligare)
Efter maten gjorde Bill & Bull och jag en snabbtur till stan för småärenden.
Pumptvålar, leverans av påskägg till barnens kusin (de har en supersöt taxvalp!) och hemkörning av kvarglömd resväska och trådlös mus.
Nu sitter jag här med mediekommunikatören och tar en kvällskopp te.
Bond lever det farliga livet på TV-rutan och vi småpratar lite.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad har du gjort i sidan måste ha missat det, men klokt att du vilar.

2014-04-25 @ 18:01:23
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0