Skön höstdag

Barnafaderns bror har varit på besök i helgen. Han har flyttat tillbaka norrut efter en lång session i Blekinge, och passade nu på att hälsa på hos oss. Trevligt.
Hög och klar höstdag, så då fick det bli en stund ute.
Åtgärd 1: "samla i ladan"
Åtgärd 2: fylla på i höstplanteringen
Åtgärd 3: fylla på i vårplanteringen
Nu satte jag ner 77 tulpanlökar!! och använde dessutom benmjöl, så det vore väl underligt om det inte skulle blomma till våren?!
Idétorka på matfronten, men i veckan blir det åter till rutinen och matschemat.
På det hela en intensiv och trevlig helg.
Ska snart gå iväg till gymmet, med en av de nyvuxna om jag tolkar frågorna rätt.
Arbetsveckan börjar med eget arbete inför valinformationen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Läst ifatt mig.Vad produktiv du varit dessa dagar. Härligt att du fått ner lökarna det har inte jag. Fem dagar borta märks fort på allt både ute o inne. Supertrött men ha en skön vecka

2013-09-22 @ 21:57:48
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0