s1000'ingar

torsdag = träningdag
 
Bara att klä sig och åka iväg.
Hade inte jättebra känsla i benet i tisdags,  så jag tänkte satsa på kortare, men snabbare.
Eftersom jag inte riktigt orkar nåt anständigt tempo, passar intervaller bra. Måste försöka återerövra lite av den fart jag hade i vintras (som var pinsamt låg rean den).
 
Körde tre super1000'ingar i ett högre tempo än i tisdags. Funkade ok, även om det börjar kännas mer när jag blir trött.
 
Hann inte alla övningar efteråt, men tränade höftböjaren och stretchade.
 
Får se hur jag gör lördag.
De senaste veckorna har jag hoppat den för att inte pressa på benet.
Tja, nu är det väl dags att dra en längd i duschen och sedan kvälla.
 
Snart helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0