Bättre att ...

... än att förbanna mörkret (Konfucius tydligen).
Mysa??
En vag olustig känsla svävar en bit bak i halsen.
JAG TÄNKER INTE BLI OFRISK!
Jag säger det bara!
Vet inte vad det blev av den här dagen.
Gjorde en massa saker, men det känns ändå som att jag inte fick något bortgjort.
Det jag gjorde är iofs inte kvar, men ändå :-(
 
Nu borde jag hänga tvätt. Oooops, det onämnbara nämndes.
 
Ligger i soffan och fördriver tid.
Måste nog dricka mycket te ikväll.
 
Dags för en paus av andra skäl också.
 
Uppdateringar.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

usch det låter inte bra med din hals Jag är oxå o kämpar med en ond hals av o till. Vill inte heller bli sjuk med tanke på kommande helg. Drick echinagard

2013-09-27 @ 23:12:40
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0