Tiden arbetar för mig

Jodå, men jag var tvungen att skolka från ett av mina uppdrag :-(
Allt material var klart.
Men var höll studenterna hus?
Till sist framkom det att mailet till min stora grupp inte hade gått fram, och inte påminnelsen heller.
Mänskliga faktorn enligt supporten.
Kanske måste ha ett tillfällle till?
Fixade en hel del småsaker också, men samtidigt tillkom det fler som är kopplade till den gigantiska kurs som startar till veckan.
Medan vi värmde på lite olika rester till middag fick jag för mig att putsa ett fönster (!!!).
Sämre kan det inte bli :-)
Nu tittar jag på svett-kocken, och ska ta en tur till kåmpe sedan.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

vilken vacker himmel. Även här blev det rester. Ska du ha gigantkursen?

2013-10-02 @ 23:12:46
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Johanna

lol, vi behöver också putsa fönster...

2013-10-03 @ 00:32:50
URL: http://midnightspecial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0