Kort med ruscher

lördag = underhållsträning
 
Alltid ett kort pass med ruscher på lördagar.
Det beror på att veckans längstapass alltid ligger på söndag. Praktiskt.
 
Sprang på den fart som kommer att vara marschfart i morrn', och det var väl ok, även om jag tycker det borde kännas ännu lättare nu.
I morrn ' är det tre gånger så långt och och sista tredjedelen snabbare :-(
Misströstar.
Avslutade med överkropp, stretch och ordentlig bålsäkring (med mina mått mätt i alla fall).
 
Eftersom jag trodde att middagen inte skulle bli av förrän långt senare, så gjorde jag en lunchsmoothie på jordgubbar när jag kom hem.
Det ser lite sörjigt ut innan man mixar ihop den, med huvva så gott det blir :-)
En detalj som jag tror lyfter den, är att jag har i kolsyrat vatten. Ökar bubbligheten.
 
Nu ser middagen ut att bli tidigare än väntat, men det gör ju inget.
 
Annars pågår det inget särskilt idag.
Barnafadern bytte till vinterdäck på barnvagnen, för att vi ska ha om det blir hastigt vinterväglag.
 
Själv tar jag några grabbatag i stället-som-inte-får-nämas-vid-namn.
Där finns det alltid jobb, även om jag tycker att det är lite mindre nu än några år tillbaka.
Det borde det i och för sig bli eftersom det är färre som bor här nu.
Kvällen blir vilsam, utan särskild ambition. Ser inte ut att bli någon taxiverksamhet t.ex.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Låter som en bra lördag. Om du går på Solbackakyrkan idag o hör på maken kan du väl be en extra bön att det går bra och att han får ge något från Gud

2013-10-20 @ 09:20:42
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0