Klarsyn

Gårdagen var proppfull av skjutsande.
Det känns som att jag satt mest i bilen. Men det gjorde jag inte.
Var på stan.
Var på jobbet en stund.
Såg handboll.
Var på Rusta.
Missade apoteket med 30 sekunder.
Satt på sportbar med döttrarna.
Såg hockeymatch där.
Käkade där.
Träffade bekant som flyttat till Piteå (på samma sportbar).
Dock hann jag inte träna :-(
Och fick heller inte ett dyft gjort hemma.
 
Idag är det lite lugnare.
Har sovit, ätit frukost, löst sudoku, börjat med söndagsxet.
Ska strax få sällskap till gymmet.
 
En sak vi gjort idag är att testa den nya fönsterputsaren/tvättaren.

Barnafadern hade fått tips om en apparat som gör det enklare(?).
Den är nu invigd.
En liten vattendamsugare som i alla fall inte verkar ge sämre resultat än min frustrerade insatser.
Ett fönsterputsningsproblem hos oss är att man måste hänga på utsidan för att komma åt. Det tycker jag är obehagligt, även 1.5 våning upp från marken.
Men om det nu blir så mycket enklare och roligare(?) kanske det är fler än jag som tar på sig uppgiften?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0