Avslagen

Nu har tiden arbetat för mig och megakursen är igång.
Använde ett par timmar i går kväll för att förbereda mig inför förmiddagens organisatoriska utmaning.
Men det mesta fungerade, delvis tack vare min kyliga kollegor som inte hetsar upp sig i onödan.
Lunch var bara att glömma. Fick gå på kaffe och grädde.
När jag väl kunde börja titta i min inbox fram på eftermiddagen, hade mailhögen blivit avsevärd.
Men även den hann jag hjälpligt åtgärda innan jag stapplade hem. Största anledningen till att man blir så trött är anspänningen och oron över att ha missat något. Vem vet om excel gjort rätt t.ex.
Har inte gjort många knop sedan jag kom hem. Varit på Kåmpe, returgården och bakat frökex.
nöd-sudoku:
Nu ska jag försöka sova lite mer än på sistone, så att jag inte kroknar av den anledningen.
I morrn börjar min dagliga insats med frågestuga 15-17.
Hoppas det kommer några fler i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0