3*8minuter

torsdag = träningsdag
I planen var det dags för 1.6 + 3*(8minuter + 2 minuter vila) + 1.6.
Låter ju inte alltför oövervinnerligt, men jag får ändå slita mentalt.
Hade sällskap av sonen i dag. Kul!
Gott med en smoothie efteråt!
 
Jobbmässigt får jag ligga i som en skållad råtta. Sitter på redovisningar, försöker besvara alla mail som rör både pågående och kommande kurs.
Kursansvarig för megakursen behöver diskutera en del praktiska arrangemang och vill ha ett pedagogiskt bollplank. Kul!
En del strul kring lokaler och logistik, som jag försöker undanhålla kursansvarig för att lätta på hans belastning (=mitt jobb). Samordnar mellan lite olika funktioner, kollar att vissa saker fortskriden enligt planen.
Bara väldigt intensivt just nu. Inga lediga dagar i syne heller.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ber att du inte ska jobba ihjäl dig eller stressa ihjäl dig. Du måste ha vilopauser. Ha det gott

2013-10-03 @ 23:45:12
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0