Sitter kvar på jobbet

och försöker jobba undan lite så att jag ska kunna vara hemma på fredag enligt planen.

Har idag varit på det fösta av de fyra sista utvecklingssamtalen i min uppgift som förälder.
Många har det blivit, och mycket  tid har det gått åt. Har det haft någon betydelse? Vet ej!
Det är såklart roligt att få höra allt som har gått bra under åren, men av de saker vi kommit överens om tror jag inte att jag kan säga att något blivit av...
I  min träningsplan i RunKeeper får man små hurtiga tips de dagar man inte tränar:
Stämmer ganska bra in på mig idag, i alla fall första delen. Får väl se om den andra infrias, t.ex. i morgon.
Dags att återgå till granskningen av valet.
P.s. låååång dag eftersom körkortsaspirant #2 skulle till halkbanan idag => 06.30 på bilskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0