Min popularitet håller i sig

Idag var min sista schemalagda insats på stora kursen. Grupphandledning av sista inlämningsuppgiften. Inte på något sätt obligatorisk utan en resurs, för att de ska komma igång och hinna vara färdiga till på tisdag.
 
Det kom två killar (de får jobba i par om de vill), men de hade bara en fråga.
 - vad betyder "!"?
 - det betyder "inte"
 - ok!
 
Så efter en timme gick jag till mitt rum för att försöka rätta lite. Tog ett tag att få igång IDE'n ( /#?%&"%!"#%-UNIX )
Så inga uppsatser från förra kursen blev bortgjorda idag heller. Jag har sorterat dom i bokstavsordning, läst referensmaterialet och fört in i mitt protokoll vilka som lämnat in. Thats it! Den kursen slutade för en månad sedan. Det rättfärdigar inte min underlåtenhet, men färre än 50% av studenterna har gjort kursutvärderingen på den tiden.
Nu längtar jag  till min första lediga dag sedan i augusti.
Har lite Ågren över att jag tycker det är jobbigt att jobba heltid. Vad är jag för en vekling? Ineffektiv också...

Kommentarer
Postat av: Kristina

trist att så få utnyttjar de resurser som finns. Hoppas du får en fin helg

2013-11-02 @ 00:48:24
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0